flower

21 ianuarie 2017

Intermedica HIGH CARE


Sa o luam cu inceputul.
Nu o sa va povestesc viata mea in detaliu, dar o sa va spun cateva lucruri pe care le consider utile si importante.
Dupa operatia de colecist, m-am molipsit cu un reflux gastroesofagian, care isi face de cap cand stau intinsa in pat si mai ales pe timpul noptii.
De aici au aparut si problemele mele cu dantura.

Ani de zile am trecut prin dureri ingrozitoare si prin mai multe maini de dentisti, care nu m-au ajutat prea mult, dar ii las deoparte pentru ca nu vreau sa vorbesc pe nimeni de rau.
Intr-un final, unul fericit pana la urma, am ajuns la Clinica 'Intermedica High Care', unde am gasit oameni care stiu sa-si faca treaba si carora le pasa de pacienti.

In urma unei consultatii, am ajuns sa fiu pacienta doamnei doctor Patru Ioana. O femeie deosebita, prietenoasa, calda si foarte atenta. M-a ajutat enorm in tot procesul de refacere al danturii. Mi-a fost alaturi la fiecare pas, niciodata nu s-a grabit si m-a inteles intotdeauna.
Mie una imi este foarte draga doamna doctor. Asa cum am spus si mai sus, e un om minunat, dedicat.

De prea putine ori gasim oameni carora sa le pese de noi - pacientii. Toti sunt grabiti si fac o treaba de mantuiala, fara a se gandi la consecinte.
Probabil va ganditi, cum am facut si eu la inceput, ca nu au preturile micute ca ale unui cabinet din scara blocului, dar am invatat pe propria piele ca "atat cat dai, atat face". Si am invatat ca e bine sa nu te uiti la portofel cand vine vorba de sanatate, dar e important si pe cine alegem sa ne ajute, pentru ca nu mereu nimerim pe mainile cuiva cu adevarat competent.

Nu stiu cat de importante sunt pentru voi aceste aspecte, dar daca vreti sa fiti tratati cum se cuvine, va recomand sa mergeti acolo data viitoare cand aveti o problema stomatologica.
Ii gasiti pe Facebook - Intermedica HIGH CARE sau puteti accesa site-ul lor pentru mai multe detalii : http://www.highcare.ro/


Related Articles

0 comments :

Trimiteți un comentariu