flower

29 ianuarie 2017

Sham Sweet sau dulciuri arabesti

Daca sunteti pasionati de bucataria araba, in special de dulciurile lor, vreau sa va spun de experienta placuta pe care am avut-o in cofetaria Sham Sweet.
Este un mic rai al dulciurilor arabesti, deschis de aproape 2 saptamani. Cofetaria o gasiti pe Calea Rahovei, nr. 251 - 253 (vizavi de Electromagnetica, pe partea dreapta cand vii de la intersectia Calea Rahovei - Calea Ferentari, spre Liberty Center).
Inca de la intrare am fost intampinati cu zambetul pe buze si inainte de a cumpara am fost invitati sa degustam cateva din preparatele lor. O incantare pentru papilele gustative.


Din discutia pe care am avut-o cu doamna care ne-a servit, am inteles ca pe viitor este posibil sa introduca si cateva mancaruri cu specific arabesc, nu doar dulciuri. Le asteptam cu mare drag si multa pofta.
La intrarea in cofetarie este si un caietel in care va puteti scrie impresiile. Noi am lasat cateva cuvinte si le-am urat succes.Bineinteles ca nu puteam pleca acasa cu mana goala, asa ca ne-am cumparat cateva din dulciurile lor. Foarte dulci, foarte gustoase, aromate si bune de-ti lasa gura apa :)

Related Articles

0 comments :

Trimiteți un comentariu