flower

05 septembrie 2017

Marlenka - prajitura traditionala armeniana

Sa va povestesc despre minunatia asta de prajitura. Este atat de buna incat "provoaca dependenta" :)
Prima data am mancat cand am fost in Fashion House Militari. Se gaseste la magazinul cu mancare chinezeasca Shan Xi, iar o bucata de 100g este 10 lei (destul de scumpa, o sa vedeti putin mai jos de ce zic asta).
Intr-o zi cand ne-am dus pana acolo special pentru a-mi cumpara o Marlenka, cineva ne-a zis ca au dat comanda si ca nu au primit si atunci mi s-a aprins un beculet. De ce sa nu caut pe net?
Asa ca am ajuns acasa si am cautat sa vad de unde se poate cumpara si am gasit site-ul Marlenka Family.
Initial am vrut sa o gatesc eu, dar pe net este o lipsa crunta de retete, si ce gasisem nu-mi inspira incredere. Asa ca am intrat pe site si ne-am comandat fiecare cate un tort de 800g (39 de lei, adica 8 bucati de 100g, cu doar 40 de lei - super pret). Eu mi-am luat unul cu miere si ciocolata, iar sotul cu miere si nuca.
Nu avem de gand sa mancam fiecare cate un tort, si am luat cantitate asa mare pentru ca se pastreaza pana la 90 de zile la o temperatura intre 2 - 24 grade celsius, 6 luni cand este depozitata intr-un loc in care temperatura sa nu depaseasca 8 grade si 12 luni cand este bagata la congelator.
Am avut ceva emotii pana am primit coletul, pentru ca nu stiam daca este fix ce mancasem eu si-mi placuse la nebunie.
Azi a venit pachetul prin curier si nu va pot descrie cat de bine arata si cat de buna este. O prajitura mai proaspata, cremoasa si gustoasa nu cred ca am mai mancat pana acum :)
Nu stiu cu ce as putea sa o compar, pentru ca are un gust deosebit si o aroma aparte. Si pentru ca mi-a placut atat de mult, am zis sa impartasesc cu voi aceasta minunatie :)
Pozele sunt facute cu telefonul, asa ca nu va lasati influentati prea mult de ele. Daca vreti sa vedeti intr-adevar cum este, dati o fuga pana in Fashion House si incercati-o, apoi cumparati-va cu incredere de pe site si bucurati-va din plin de de gustul ei fin :)

Ca o paranteza, eu am dat pe 2 cutii a cate 800g + transport = 100 de lei. Din fiecare cutie rezulta 8 bucati, deci de 100 de lei am luat 16 bucati, fata de magazin unde as fi dat 160 de lei pe 16 bucati.
Si apropo de comanda, am primit-o in 2 zile.

Related Articles

0 comments :

Trimiteți un comentariu