flower

07 februarie 2017

Cine ne coafeaza?

Azi o sa va vorbesc putin despre coafuri. De fapt, despre persoana care ne coafeaza, in cazul meu despre Camelia.
In anii care au trecut am mers la cateva nunti si evenimente, unde mi-am dorit sa am o coafura frumoasa. In plus de asta, in 2015 am avut nunta si trebuia neaparat sa gasesc pe cineva care sa ma aranjeze.
Prima incercare pe care am avut-o la Camelia a fost pentru proba de mireasa. A fost un succes. Mi-a placut foarte mult cocul lejer si elegant pe care mi l-a facut, asa ca am ales varianta asta si pentru nunta.
Apoi m-am gandit sa-mi fac o schimbare de look si am mers cu mari emotii sa ma tund. Mie mi-a placut ce-a iesit, deci am fost inca odata multumita de rezultat.
Apoi am mers la o nunta in calitate de nasa. Aveam nevoie de un machiaj si o coafura usoara.Dupa ceva timp, pentru ca imi crescuse parul foarte mult, am mers iar pentru o schimbare de look. Din nou la Camelia. Pentru ca-mi place cum lucreaza, este deschisa, sincera si foarte usor de comunicat cu ea.

V-o recomand cu cel mai mare drag si cu cea mai mare placere. O gasiti pe facebook Hair Camelia Dumitrescu, unde puteti sa vedeti si alte modele realizate de ea. Eu am fost incantata de fiecare data. Sper sa va fie de folos.

Related Articles

0 comments :

Trimiteți un comentariu